Friday, December 31, 2010

NAPE DIA XAJAK AKU??


Upset coz no one ask me to celebrate tonight new year countdown. When i ask their plan tonite,they will say, “dok kat rumah jek,tgk tv,watpe nak sesak2 lua sana!”. Yea,public holiday. Malay won AFF Suzuki Cup,congrate!! (sume suka fahmi,tapi aku sian kat dia!). Plus new year,plus ends of school holiday. Ok,memang sesak!


Ouh, actually, according to my original plan, i will go out wit my girlsfriends to kL, but dunno where. They count on me to find the right place. Tapi obviously memang xde la kan tempat yang xcrowded to see fireworks. Kalau de pon mmg susa la nak cari dengan xde sorang pon dari kitorang ni asal kL. Haha.

Then dah xde pape berita,so i ngat dah cancel la kot plan tu. Aku pon rase bersalah la jugak. So,aku plan la simple dinner tok diorang, tapi bila aku tanye dorang free x mlm ni,diorang cakap diorang de plan nak celebrate kat kL. Tettt!!! Haha,dorang xajak aku pon.


Xpe ah. Xsalahkan dorang jugak. Aku memang xrapat pon dengan dorang. Dorang ajak aritu maybe xde geng kot. Haha,positif kan diri! Lain kali jangan terlalu berharap leh mix up dengan orang yang memang xrapat dengan kite. Haha,nasib aku xajak dorang diner tu. Xpe2,aku diner jek ngan membe2 kesayangan aku neh. Lagi bahagia,haha!


Let’s go girLs!..err,dah booking cab lom shea??haha

No comments:

Post a Comment